Мінсоцполітики запровадило Е-послугу оформлення допомоги при народженні дитини на порталі: e-services.msp.gov.ua
Відтепер допомогу при народженні батьки можуть оформити онлайн.
Основні переваги нової опції від Мінсоцполітики:
- послугою ви можете скористатись не виходячи з дому чи офісу: подати заяву та отримати результат;
- скористатися послугою ви маєте змогу цілодобово, кожного дня;
- перелік документів скорочено.
Як скористатися послугою онлайн оформлення допомоги при народженні дитини:
1.Необхідно заповнити електронну форму заяви на сайті Мінсоцполітики: e-services.msp.gov.ua
Заяву необхідно засвідчити електронним цифровим підписом та подати її на розгляд.
Процес авторизації користувача на порталі https://e-services.msp.gov.ua/ відбувається у два способи: або через електронну пошту, або завдяки ЕЦП.
Далі відкривається електронна форма, яку слід заповнити. Власне, слід зазначити відомості про дитину, матір, батька, місце реєстрації та фактичного проживання, якщо вони відрізняються. Також – обрати спосіб, у який зручно отримувати виплати. Це може бути особистий банківський рахунок або відділення «Укрпошти». І насамкінець – система автоматично підкаже територіальний орган соціального захисту, який має розглянути запит.
Завдяки автоматичній перевірці і підказкам, заповнення електронної форми відбувається легко і просто – із мінімальним ризиком припущення помилок.
2. Далі ця заява потрапляє автоматично через виплатну систему Мінсоцполітики до кабінету працівника соцзахисту (Управління соціального захисту) за місцем реєстрації (прописки) заявника;
3. Працівник соцзахисту перевіряє подані документи і призначає допомогу;
4. Далі ви вже маєте отримувати допомогу на вказаний банківський рахунок або через відділення Укрпошту, якщо обрали саме її для отримання допомоги.
Дана електронна послуга, яку разом запровадили Міністерство соціальної політики, Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування запроваджена 30 березня 2017 року.
Завдяки налагодженій взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом скорочено кількість документів, які мають пред’явити заявники.
Відтепер не потрібна копія свідоцтва про народження дитини – працівники управлінь соцзахисту самостійно перевіряють онлайн наявність відповідного свідоцтва у реєстрі актів цивільного стану.
Якщо користувач має електронний цифровий підпис (ЕЦП), результати розгляду заявки також надходять онлайн – на електрону пошту заявника.
Але відсутність ЕЦП не є перешкодою для користування сервісом. У такому разі онлайн можна направити документи на попередній розгляд, що скоротить час особистого візиту до управлінь соцзахисту.
Розгляд документів щодо призначення державної допомоги відбувається протягом десяти днів від дня звернення.
Рішення про призначення допомоги надсилається заявникові електронною поштою (або надається особисто – під час візиту) протягом п’яти днів після прийняття відповідного рішення. Однак завдяки автоматизації, яка значно пришвидшує процес розгляду документів, заявник часто отримує рішення раніше встановленого законодавством терміну.
Tags: допомога при народженні, допомога при народженні дитини, допомога при народженні онлайн
Доброго дня ,при вказуваннi особового рахунку який складається з29 знаків а саме 2 букви і 27 цифр,в примітці червоним прописує що повинно бути не більше 20 символів,і повинні бути лише цифри. Як правильно вказати номер особового рахунку
Відповідь: зверніться до банку за розясненням
Доброго дня! Підкажіть,будь ласка,де вказати,що я маю посвідчення,що продиваю в гірській територї,і відповідно +25% до суми виплати на дитину.3,5 роки я здавала особисто пакет документів,а тепер не маю дуже часу,хочу подати он-лайн
Відповідь: зверніться в УСЗ особисто
Добрий вечір. При онлайн оформленні допомоги на дитину ніде немає вставки і не згадується про гірське посвідчення, яке допомогає отримати +20% виплат на дитину — отож питання : Де вказувати про гірське посвідчення при реєстрації? Чи що потрібно вибирати в мені для того щоб додати дані? Чи можливо це все автоматом здійснюється після подачі заявки? Наперед дякую за відповідь… жду…
Відповідь: радимо звернутися особисто в УСЗ
Дитина народилася в іншій країні, батьки є працівниками дипломатичної місії України і знаходяться за кордоном в офіційному довготерміновому відрядженні.
В консульському відділі на дитину отримані свідоцтво про народження, довідка про прийняття в громадянство та довідка, що підтверджує право на отримання допомоги.
При заповненні е-анкети неможливо вибрати коректно фактичне місцепроживання батьків — у списку представлені лише регіони України.
Тобто достовірну інформацію про проживання батьків за кордоном вказати неможливо.
Писали листи на скриньку для звернень Мінсоцполітики — марно.
Куди ще можна звернутися для прояснення ситуаціі і чи можна взагалі вирішити це питання онлайн (дистанційно)?
Відповідь: зверніться відповідно до ЗУ про звернення громадян, через письмову заяву. Але зазначимо, що оформлення та отримання допомоги за умови НЕ ПРОЖИВАННЯ на території країни на весь час призначення, законодавчо не можливо, і про це зазначено в статті
Підкажіть будь-ласка чи маємо право на отримання допомоги, в тому випадку якщо дитина має свідоцтво про народження видане в посольстві України в іноземній державі. Дякую
Відповідь: матиме, за умови постійного проживання на час призначення допомоги. Деталі — в статті
адреса приписки має співпадати з адресою проживання мами??
Відповідь: прочитайте статтю. Адреса прживання дитини має відповідати фактичному її перебуванню
В кого зясувати причину?адреса приписки має співпадати з адресою проживання ????
Відповідь: зверніться до УСЗ, яке надіслало відмову
Добрий день.хочу подати онлайн заяву мені 2 раз відмовлено.я проживаю в Тернополі приписана в Лановец ькому районі с.Жуківці чоловік і дитина приписана в Тернополі що робити
Відповідь: зясувати причину відмови, виправити недолік і повторно звернутись
Добрий день! Чи можу я подати електрону заяву , якщо дитина має іноземне свідоцтво про народження??
Відповідь: нажаль, ні
Доброго дня. Я проживаю у Миколаєві, а прописана в Ізюмському районі Харківської області. Чоловік проживає та прописаний у Миколаєві. Намагаюся оформити виплати з допомогою ЄЦП, відправляю заяву до органу за місцем прописки, а він заяву відхиляє, зумовлюючи це тим, що я маю особисто віднести документи в Миколаївський департамент. Я йду туди, вони вимагають довідку з м. Ізюм, про те, що я не оформила допомогу там. Скажіть, будь ласка! Чи законне їх рішення про відхилення моєї заяви? Я хочу оформити заяву онлайн! І ніяк інакше. Чому Ізюмський департамент відхиляє її лише тому, що я проживаю не за пропискою , а в іншому місті? В законі це прописано? Дякую
Відповідь: так, і в законі, і в статті на сайті зазначено