Не зважаючи на певні сумніви щодо розгляду моєї скарги Укрзалізницею (http://i-law.kiev.ua/?p=431), судячи по всьому певне розслідування цією організацією було проведено.  Напевно розголос навколо цієї ситуації зробив своє діло, а також в самій Укрзалізниці певно  є люди, які розуміють важливість ставлення до пасажирів, як до справжніх споживачів.

Сьогодні на свою скаргу залишену через сайт Укрзалізниці отримав наступну відповідь:

Шановний,  Максим !

 На ваше звернення вiд 11.02.2012 21:58:38 надано  вiдповiдь:

 Повiдомляємо, що факти викладенi  Вами на сторiнцi iнтернета:

http://i-law.kiev.ua/?р=431 уважно розглянутi керiвництвом пасажирської

служби. Проведеним службовим розслiдування встановлено, що дiйсно мав мiсце

факт вiдмови оформлення проїзного документа попередньо замовленого через

мережу iнтернет в касi №52 на вокзалi станцiї Київ-Пасажирський. Причиною

виникнення даної ситуацiї стало неналежне виконання посадових обов’язкiв

квитковим касиром, яка не придiлила належної уваги Вашому замовленню. За

неналежне виконання посадових обов’язкiв квитковий касир притягнута до

дисциплiнарної вiдповiдальностi, оголошено догану. Враховуючи, що чергова

по вокзалу не змогла  вирiшити питання пiд час Вашого звернення до неї, а

направила Вас вирiшувати дане питання до чергового адмiнiстратора кас, чим

створила незручностi. За неналежного виконання посадових обов’язкiв чергова

по вокзалу буде позбавлена 100% премiальної оплати за лютий

2012. Опрацьовуючи порушенi у Вашому зверненнi питання, прийнято рiшення

внести змiни до регламенту роботи кас вокзалу станцiї Київ-Пасажирський, а

саме, вiдкрити одну спецiалiзовану касу з оформлення iнтернет замовлень в

режимi роботи цiлодобово. iнформацiю щодо можливiстi оформлення iнтернет

замовлень буде розмiщено на вiкнах квиткових кас, на iнформацiйних стендах

для пасажирiв та перiодично оголошуватись диктором вокзалу.Керiвництво

пасажирської служби приносить Вам вибачення за створення незручностi пiд

час обслуговування на вокзалi станцiї Київ-Пасажирський.

 

Важливим серед усього написано є те,  що Укрзалізниця взяла на себе певні  обов’язки щодо покращення ситуації з роздруком  білетів, замовлення яких було здійснено через інтернет. Принаймні в Києві.  І хоча як на мене більш важливим кроком було б впровадження  справжнього електронного білету, який необхідно було б лише пред’явити у потязі,  все ж таки і це також є маленьким  успіхом .

Принагідно дякую всім, хто допомагав у розповсюджені інформації про проблему.  Вважаю цей маленький успіх досягненням кожного, хто був причетний до цієї справи.  Я думаю, що з маленьких перемог народжуються великі, а відповідно заохочую кожного до того, щоб відстоювати свої права.

Tags: ,

Добавить комментарий