Як стало відомо після переписки з Укрзалізницею, це державне підприємство планує частково компенсувати пасажирам вартість білетів, куплених на поїзд №161 Харків-Київ 13 жовтня 2012 року.
Нагадаю, що цей «супершвидкісний» поїзд Хюндай відзначився незбагненно високою швидкістю і надійністю. І замість того, щоб прибути до Києва о 11.30 він зламався через 30 хвилин після від’їзду з Харківського вокзалу і прибув до Києва вже на українському поїзді після третьої години дня. Більш детальніше про цю подорож можна почитати у відповідній статті.
Цікаво є те, що відразу після приїзду цього поїзду адміністрація вокзалу в м. Києві відмовилася виплачувати будь-які компенсації достатньо великій кількості пасажирів (орієнтовно 50 людей) аргументуючи тим, що ніяких підстав для цього немає. Звернення по Гарячій ліній Міністерства інфраструктури України також нічого не принесли.
І ось через тиждень після події Укрзалізниця таки вирішила, що пасажири все ж таки мають право на компенсацію. Але цю інформацію Укрзалізниця ніде не розповсюдила — ні на сайті ні якимось іншим чином напевно з метою щоб більше пасажирів дізналися про цю новину 🙂
Зрозуміло, що кількість людей, які зможуть отримати таку компенсацію буде надзвичайно маленькою. Фактично це будуть лише ті, хто письмово звертався в Укрзалізницю, а це одиниці. Тому заохочую розповсюдити цю інформацію, щоб якомога більша кількість людей дізналася про це.
Крім того, сподіваюсь, що деякі з пасажирів матимуть достатньо сил і натхнення захищати свої права у судовому порядку.
Нагадую також, що триває збір підписів під Зверненням щодо надання якісних послуг від Укрзалізниці, яке буде на цьому тижні надіслане адресатам. Підписати звернення можна тут: http://www.petitions247.net/ukrzalyznytsa
Tags: Вимагаємо якісних послуг від Укрзалізниці!, Укрзалізниця